HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: Bajan

OVERPOWERED MINING! | SKYBOUNDS ISLAND #2 (Minecraft SkyBlock SMP)

2432 ratings | 105012 views
Feel free to play on My Minecraft Server: play.skybounds.com Welcome to a whole new adventure here on the Minecraft: Skybounds Skyblock server's Monster WORLD! SMP Skyblock #2 IP: play.skybounds.com 👍 Let's go for 5k LIKES. Thanks my doods :) ✔️ Subscribe: http://bit.ly/SubToBajanCanadian 🗺️ Nooch: https://www.youtube.com/user/TheNoochM 👉 Server Stuff 👈 IP: play.skybounds.com 👑 SALE 🤑 Store (Ranks, Kits and more!): http://shop.savage.games/ Please LIKE the video if you're excited to see more of this series :] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ FIND ME HERE! 📲 Twitter: https://twitter.com/bajan_canadian 📸 Instagram: http://instagram.com/bajancanadian 👀 Join my Discord: https://discord.gg/bajancanadian ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (200)
E X O (3 months ago)
AydenM2005 was nooch
Taylor Steele (4 months ago)
😭😭😭 my new dog died 😭😭😭😭😭can you make more live 📹📹📹
Jacob Laws (7 months ago)
#save the plebs
Elyon's Art (10 months ago)
Becoming a millionaire from Mellons more like MELLONAIARS
Shaun Pierre (1 year ago)
Aye girls hmu on instagram @s.k.d.9 !!!!!!!!
dang perfect (1 year ago)
Slurp slurp
dang perfect (1 year ago)
#buguse
Amanda Surry (1 year ago)
P
Pamela Hills (1 year ago)
"You're like a ghost skeleton" ..... Ok sans
Nana Theman (1 year ago)
#PewDiePie
Nana Theman (1 year ago)
#bugabuse
DIZPIZ (1 year ago)
bajan NOOCH was sans from undertale
Crimson (1 year ago)
wow, ep 2 and u already rolling in the dough. lol
Matthew Fike (1 year ago)
Nooch was sans
X-GoDOfGaMinG-X (1 year ago)
0:45 WHY WOULD U DO THAT???!!!!
Will White (1 year ago)
23:40 Hearing Nooch say LIT makes me wanna smack something...
Yungrapey Games (1 year ago)
how do you play skybounds
Sandro Beano (1 year ago)
Nice
The Creeper (1 year ago)
Omg
The Creeper (1 year ago)
#bugabuse
The Creeper (1 year ago)
Hi
PuppyQueen ForLife (1 year ago)
he is sans from undertail a game =]
Ian Harrison (1 year ago)
"A ghost skeleton!" That's sans!!!
Gibb Sonic (1 year ago)
#BugAbuse
As soon as it daid rip headphone users i put my volume all the way up and instant regret
rei dos mares (1 year ago)
Desculpas eu não falo inglês
rei dos mares (1 year ago)
Pessoal tou postando um vídeo de PVP com a larissa no multiplayer master queria que gostase do meu vídeo que tou postando kkk
rei dos mares (1 year ago)
Bajn eu virei assassino no mcpe qui nem vc kkk
Cakevision (1 year ago)
Rip me
Maria Clark (1 year ago)
your with nooch
Screaming Death (1 year ago)
I have like 25-30 warzone rockets! But they are on Beta islands
Sarah Budney (1 year ago)
What happened to How 4 Minecraft??
Dalton Leezer (1 year ago)
He is sans while he is nicknamed
tom grice (1 year ago)
eny one know the sever ip
Jace Meyer (1 year ago)
Skybounds.cm
Sahin Korkmaz (1 year ago)
Bajan can you talk with your stuff members? Some of Thema banned US for stupid reasons cause we killed them in wz ...Zothuro...
Dark Beast231 (1 year ago)
For the place block or seed u can just place than remove over and over
Ahmed Alian (1 year ago)
Open the monthly chests please!
Mercy Mask (1 year ago)
Nooch is sans!
littledude 180 (1 year ago)
Troll generzon
Angela Kowalewski (1 year ago)
hey mitch I love the content been watching ever sense the fridge but didn't have an account sense now and I would love it if you made a comeback to the nexus one of the best servers out there or make a server like that if reading thanks foor your 10 seconds out of your day :)
Rossi Palma (1 year ago)
noch is sans
Mighty Shadow (1 year ago)
1:35 can anyone tell me what does the the emerald and diamond refer to?
CW_ JF (1 year ago)
Mitch the crates expire both in a week
MaskedMan24 (1 year ago)
I cant enter skybouds why?
Hannah uwu (1 year ago)
Ghost skeleton, sure. Not like it's Sans from Undertale or anything...
Leecai0 (1 year ago)
Hi can i plz join you island my username is minecraftlee4
Olivia packwood (1 year ago)
i used headpones rip me one like =1 hope for my ears
Hammy De Ham (1 year ago)
Which world is best in this server?
Beebo! At The Disco (1 year ago)
Hammy De Ham each world has its perks
Nightwing376 (1 year ago)
Thanks Mitch!! I get to play on skybounds now. Your the best😀
Chase Skies (1 year ago)
Player tracker? XD wtf is that
Meken (1 year ago)
not realy rip
Blackoutt_ebk (1 year ago)
the server is outdated i think??
Perceive kptl_pun (1 year ago)
I WAS USING HEADPHONES!!
Mythic Jag (1 year ago)
Hey mitch have you ever visited
Mythic Jag (1 year ago)
Vermont
Cows are K00L (1 year ago)
I'm late.....
Spencer McCrae (1 year ago)
IT IS NOT GHOST SKELETON IT IS SANS!!!!!!!!!
THE GIBBINATIOR!!! (1 year ago)
Hey Mitch, that skin was from a person from undertale named sans!
Miikael Vatunen (1 year ago)
You should open the monthlys pls it would be more awesome if you did
Brutal Erazors Guy (1 year ago)
my game name is Erazors
Paligatr (1 year ago)
Hey Mitch, how about you open your weeklies and monthlies, and then giveaway the items...
Donaldo (1 year ago)
Warzone crates are rare, i never get them even tho i mined like 500 ores... u get them so ez
Flurpledur (1 year ago)
While you're reporting the bugs of Monster wanna get someone to fix the mob arena on Steampunk?
yash shah (1 year ago)
Mitch is the type of guy who wants to be OP but also doesn't wanna be!!
Respawn (1 year ago)
Bajan Open the Monthlies and do a giveaway with any shard that you get plz it's smart since it won't go to waste, or give them to me for the idea
Frankey Frank (1 year ago)
wow this is great diamond emerald and gold are almost strong spend power shiny...!!! :)
Not Nasim (1 year ago)
open the monthly chest pls ;( i want to see it
Red Ginger (1 year ago)
Mitch plz streams next episode!!!! God bless u luv ur vids!
Anime episodes Weekly (1 year ago)
I was using headphones and Max volume rip hahaha
IamSean (1 year ago)
There is a time to the weeklies and monthlies , open them as fast as you can!!!
TheBeastIan 41 (1 year ago)
#RIPHeadphoneUsers .-.
Blake A (1 year ago)
Just open the monthlies please
Jacob Bonner (1 year ago)
honesty make the episodes longer
DedMemesAreLit (1 year ago)
I am sorta in the vid at 15.17 my head is on the wall in the middle (the baby head)
Do more plz
Ign: TheEffortFighter
Lance Ruiz (1 year ago)
Where's pixelmon eps 3
Bella.Lackey (1 year ago)
to get rid of the seeds fast just put water down and it will unplant the seeds and unhoe the ground
TheRoddster1211 (1 year ago)
Hey love your vids
Ralsei (1 year ago)
Hey there buddy chum pall home slice bread slice pal I don't mean to be rude but if you take one more Dillry darn step right there I'm gonna have to dillry darn snap your neck do you wish that do you wish to come in experience with a crummy juncture huh.... buddy
Adrian Lee (1 year ago)
Ayy you should 1v1 huahwi i wonder who would win?!?!?!
Guessed (1 year ago)
Adrian Lee lol.. he's pretty good at hunger games I guess... but I'd destroy him in PotPvP or gap xD
Adrian Lee (1 year ago)
ya bajan thinks he tha best but he just played lots of hungergames
Guessed (1 year ago)
Adrian Lee huahwi would...
Diamond Gaming (1 year ago)
I wanna be a millionaire so freakin' bad LOL
Goosy gus (1 year ago)
Watch it in .75 speed and they sound drunk
Clifford 2 (1 year ago)
GGWP!!
ExtremeGaming211 (1 year ago)
Mitch I can't going the sever it says out dated sever what do I do
michael ross (1 year ago)
ExtremeGaming211 use an older version of minecraft
LL Unseen Pog (1 year ago)
Face cam please
Dyslexic Gaming (1 year ago)
Hey Mitch love the vid, btw you should make a big quarts chest room with mob grinders in them
Colton miller (1 year ago)
300
Diamond Gaming (1 year ago)
I know how they use the ore seeds they take a armor stand and make it invisible and ad effects and blocks with names that are always seeable
Diamond Gaming (1 year ago)
Cause armor stands are like items on the ground so they can be invisible
miafraser006 (1 year ago)
my username is Puppypal12
WilletFN (1 year ago)
WHY WOULDNT U OPEN THE MONTHLIES BOI I OPENED MINE RIGHT WHEN I WAS LVL 5
Sniping Alien (1 year ago)
Mitch sky bounds isn't working it's saying out dated
AssassinTurtle (1 year ago)
"A ghost skeleton" you men sans
AssassinTurtle (1 year ago)
sorry i mean you mean sans
Ethan Rodgers (1 year ago)
how long will you keep playing this?
IGotsTheJuice (1 year ago)
Hey Mitch dood luv me pleez <3 I will do anything to slurrrp yo bodeh
Solar _brrr (1 year ago)
I was wearing headphones oowwwwwww rip
Lyon Rocker (1 year ago)
Hey dood how ya doung
Jordan McGladrey-Tosh (1 year ago)
i did not here that because i'm have defth
Kalani Fenske (1 year ago)
I didnt know minecraft was still a thing till i saw this, been a long time
BombSheltrz (1 year ago)
Cool man ur awesome I finally got in and watched when early made! On vids before u do a stream the next day you should say when so we can catch it I sooooo want to be there while u stream becuase I just wanna help in chat BECUASE after I always see things and am like errrrrrrrr Mitch your blind lol! Or just message me plz when your doing vids okkkk!
Xenon (1 year ago)
Ign marcopev

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.